Xerrada sobre el procés de rehabilitació de la Casa del Porró




L’edifici conegut popularment al barri com la Casa del Porró està sent rehabilitat des del passat novembre per tal de conservar la finca, la qual està considerada una mostra de l’arquitectura original de la Barceloneta del segle XVIII, i adequar-la pel seu nou ús d’equipament cultural pel barri.

En la sessió del pròxim 27 d’abril al centre cívic, s’informarà tant de l’estat de les obres, que està previst que s’acabin el mes de juny, així com la història i la singularitat de l’edifici i el nou paper que ha de tenir al barri com a equipament cultural. La rehabilitació d’aquesta finca històrica situada al carrer Sant Carles, 6 forma part de l’àmbit d’equipament comunitari del Pla de Barris de la Barceloneta.




Organitza: Pla de Barris Barceloneta




Comentarios

  1. Benvolguts amics, el meu nom és Ferran Petit, soc infermer a un poble de Mallorca i el meu temps lliure el dedico bàsicament a la fotografia, bàsicament a la fotohgrafia social. Avui he vist que s´ha reobert l´antiga casa Porró com a Casa de la Barceloneta.
    Ja fa temps vaig voler fer una sèrie "Intimistats" que pel seu contingut vaig pensar que havia d´aprofitar un viatge a Barcelona per trobar les imatges a la Barceloneta.
    Us poso l´enllaç perquè la pogueu veure i si mai estiguéssiu interessats en fer-ne una exposició, quedo a la vostra disposició, doncs el darrer que espero de les meves fotos és treure´n un benefici econòmic.
    http://ferranpetitfotograf.blogspot.com.es/2011/03/intimistats.html

    Us deixo de passada un enllaç a l´exposició que faré aquesta setmana aquí a Mallorca
    http://www.fotocommunity.es/pc/pc/mypics/907600/display/30752797

    ResponderEliminar
  2. Vaig oblidar deixar-vos el meu correu per si us voleu posar en contacte amb mi. De les imatges que surten a la sèrie inyemistats n´hi ha dues o tres que no s´n de la Barceloneta que es podrien treure , però en tinc d´altres per afegir-hi en cas que us interessés, una abraçada Ferran

    xiringuilla54@gmail.com

    ResponderEliminar

Publicar un comentario